6 timmars sömn, max!

Trött som in i helvete men jag kan inte somna om.. Igår hade jag jätte svårt att somna men jag kanske somnade vid tre och imorse vaknade jag vid nio (vaknade nångång jätte tidigt på morgonen också men somnade om) så ni kan gissa om jag är trött nu. Jag förståår inte varför jag alltid ska vakna så tidigt när jag lägger mig sent.. Aja.

Idag vid  sex blir de träning. Känner att jag behöver den träningen, så mycket onyttigt jag har ätit så. Efter träningen så kanske det blir bio. Men jag tror inte att mina pengar räcker. Hej jag heter Emelie och jag är fattig.
´
HAHAH ÅÅHHÅHHHÅHÅHHH vad söt, liten och knubbig min hand ser ut :')
Jag skulle ta en bra bild på mig utan lugg men tyvärr så ser jag alldeles för trött ut just nu ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0