DAAAMN

FAANKEEN! Kom på en massa saker jag måste göra inom skolan tills imorgon.. och att jag har utvecklingssamtal imorgon och efter det så har jag match. Huuuuuuuuur ska jag orka? Fast matchen är jag iaf lite, bara liiiiiiiiiiiite pepp till iallfall :D Det är min första riktiga divisionmatch1 som back. Började spela på backen för inte längesen alls länge sen och trivs mycket bättre där, hah! :D

Juste, glömde lägga ut bilder på mitt nyklippta hår. Det är som sagt inte mycket skillnad men nu är det iallafall kortare. Det är inte meningen att luggen ska vara framme men idag var det en sådan dag då den ville vara framme och vägrade vara åt sidan.. Sen så får ni jätte gärna ignorera all vaselin jag har kladdat med i hela facet. Men mina läppar är skit torra.. haha :D

Your love is my drug blir helt klart dagens låt, love it!

Kommentarer
Postat av: jennifer - bloggläsare

jag måste bara säga att du är grymt lik Vanessa Hudgens! , jättesööt :) <3

2010-04-26 @ 14:47:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0