Djuuurgååårdeeeeeen!

Guuud vad jobbigt det är att kolla på hockeymatch men samtidigt riktigt jävla kul! Det va typ hulliganer överallt och så var det match (inkl pauser) från fyra till typ kvart över sjuu. De som vann borde ni kunna lista ut själva.. det var ju djurgården såklart! :D Sååå naaajsbaaajs. Jag och daddy cool blev mycket glada, hähäää :)

Körde på slarvplattat hår idag. Gillas inte. Men jag måste börja vänja mig vid att visa mig såhär. I sommar kommer jag att gå runt med lockar hela tiden pga allt bad. Hopaas, hoppas, hoppaaaaaas att mitt hår blir mycke längre till sommarn! Mycket finare med långt och lockigt hår!


Kommentarer
Postat av: lejla

frågestund på bloggen komentara gärna ! :)

2010-04-04 @ 00:13:01
URL: http://bbaralejla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0