Dramaa

Tjenis! :) Haha allt plugg som jag hade igår sköt jag upp till helgen istället.. igår va verkligen inte en sådan dag då jag pluggar men jag försökte i alla fall. Jag ska verkligen försöka att få bra resultat på de sista proven nu, sen så förtjänar jag en lååångt och underbart sommarlov!

Hmm.. hur ska jag beskriva skoldagen idag? Drama, drama, drama.. Det var tre saker som hände i skolan fast det är inget jag orkar skriva om för det är inte sådär jätte speciellt och allt är löst mellan alla. Tror jag iaf.. ;)

Kommentarer
Postat av: Evelina

Fin blogg du har :D Hoppas din dag varit bra :D

kramar Silvernina

2010-04-29 @ 20:49:50
URL: http://silverninas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0