Emelie lööövees icecreaam!

Sitter i Jossans rum och käkar chokladglass. I lööööve glass! Igår låg jag i min säng och svulla med att tvinga i mig en hel Ben n Jerry. Tycker inte om att spara de till dagen efter då de inte är lika goda. Håller ni inte med mig? ;)

Igårkväll så fick jag ett sms av Izabelle då det stod att hon var påväg till sjukhuset. Jag fick paaniiiik! Hade ingenaning om vad som hade hänt och var orolig. Vill inte att något allvarligt ska hända mina kära vänner. Hon sa att hon skadade sig på matchen och en annan stackare bröt benet/foten. Men efter en natt på sjukhuset visade det sig att Izabelle hade fått en blödning i muskeln, tur att det inte var något värre!

Hehe ånej. Bilden misstolkas inte alls som om jag vore Sveriges största tjockis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0