Ett ointressant inlägg om när jag bäddar?

Puuuh, gud vad jobbigt det är att byta sängkläder och dammsuga. När jag vaknade imorse så nös jag heeeeela tiden så jag gick ner och tog pollen allergitabletter (vet att det typ itne är så mycket ute men jag måste ta det i tid) men icke det funkade inte. Sen kom jag på att jag är allergisk mot damm och mitt rum är typ byggt av damm. Kände att jag behövde dammsuga och byta sängkläder vilket jag kanske bara har gjort typ två gånger själv förut.

När jag skulle byta sängkläder så tog det 45min! Och jag överdriver inte nånstans. Shiiit vad svårt det är. Haha Jossan fick komma och hjälpa mig efter att jag hade försökt med bara täcket i tjugo minuter men det ville itne funka.. Jossan var inte heller så bra så jag fick liksom krypa in i själva lakanet och fixa där inne med täcket osv. Hursom helst gick det inte bra men jag klarade det tillslut. Haha! :D

Nåndag på lovet vill jag åka till IKEA och köpa en ny spegel till mitt rum.. Har bara en avlång typ vågig över min säng men jag behöver en nyyyy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0