God natt!

Det här blir tyvärr sista inlägget för kvällen för sen vill min lillasyster lägga sig och då får jag inte sitta framför hennes dator.. Imorgon så börjar skolan efter en veckaslov som har varit jätte skön. Skulle egentligen plugga lite under lovet så jag kom ikapp lite men njaee.. det blev inte av (a) Men ska göra lite nu tror jag.

Tidigare idag så satte jag och Sofia oss på berget vid oss och det var hur jävla skönt som helst! Vi satt där as länge och bara snackade om allt mellan himmel och jord. Men det mesta handlade om sommaren och Grekland typ ;) Men sen så kände jag att det kittlades jätte mycket på min mage och så var det en myra och jag fick paaniiiiiiiiiiiik och Sofia blev typ rädd för att jag skrek och skrek också och så fick vi thumbs up av min pappa som stod nedanför och garvade för han tycker att det är såååå löjligt med sånt här ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0