Har precis spelat match

Bloggade inte igårkväll för den sista kvällen på lovet ville jag spendera med mina underbara älsklingar Johanna, Hanna och Sofia. Först var vi på pinnen och grillade och efter en stund så drog jag till Sofia och sov där och idag har vi spelat match. Matchen gick helt okej fast vi förlorade med 2-0 men aja, det va bara en träningsmatch.

Under matchen så va det skiiiit varmt och jag höll på att döööö! Blir inte förvånad om det är många i laget som får t-shirt bränna. Eller åtminstonne färg i ansiktet :D

Min dator funkar nu med utbyte mot att radera allt på datorn så alla mina bilder från 2008, 2009 och 2010 är borta nu :'( Alla mina låtar och filmer också men dem kan jag ju få tillbaka..

Jätte fina egobilder från igår, verkligeeen! =D





Soffis på donken

.. och sen sist men inte minst, vårt kvitto

+2 glassar, yuummi!


Kommentarer
Postat av: viktooooor

såååå tjocka :)

2010-04-11 @ 18:35:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0