Hizz n' dizz



- Att jag kanske ska åka och köpa en ny mobil imorgon! wohohohooo! Är så trött på den här halvtrasiga mobilen och längtar tills jag slipper alla samtal som bryts hela tiden. Det blir dock ingen dyr eller särkilt bra mobil. Utan bara en mobil som fungerar och är så billig som möjligt, typ.

- The last song har kommit ut på bio nu. Har väntat i två heela månader på att den ska komma ut och jag ska äntligen få se den imorgon! Imorgon är det ju min dag verkar det som ;)


- Vårvädret som har varit de senaste dagarna (gårdagen borträknad) har varit underbart! Jag hoppas, verkligen hoppas att det håller sig fram till sommarn och att det inte börjar snöa igen! Ljudet av fåglarna, solen i ansiktet och värmen som ligger på ryggen är så härligt!



- En fet diss till min lillasyster som har slarvat bort kameraladdaren! Webbcam bilder är ju inte det roligaste att titta på direkt.. Men så fort jag har hittat laddaren, då jävlar! :D

- Hantverkarna som är utanför och fortfarande håller på med ställningen.. Måste dem vara EXAKT vid fönstrerna så att jag knappt kan lämna mitt rum så att de ser mig. Har varit i mitt rum i väldigt många timmar nu, höhö.

- Att nästan alla mina pengar är slut suger verkligen :'( Det är så mycket jag vill ha och behöver just nu.. Måste vänta nästan en heel månad tills jag får pengar!

Kommentarer
Postat av: Kimberly

hahah , THE LAST SONG kommer inte ut förns i maj ;)

2010-04-06 @ 19:44:45
Postat av: Kimberly

skaru på förhandsvisning? :O

2010-04-06 @ 19:49:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0