Home

Nu är jag hemma efter att ha varit i hammarby sjöstad och sickla med Sofia, Johanna och Matilda. Jag skulle egentligen inte köpa nånting men jag köpte en ring, blåa chinos, en tröja, ett halsband och värmeskydd. Jag känner mig så jävla dålig. Har lagt undan pengar varje månad som jag ska få använda i Juni men jag har fått så jäävla lite pengar nu och det är jätte jobbigt att ha 0.00:- i plånkan och på kortet.

Glömde typ bort kameran så det blev inte så mycekt bilder men lite iaf.

HAHAHH jag äääääälskar att jag har blivit tjockare! (haha inte så ofta man hör en tonåring säga/skriva så) Älskar att kunna göra dubbelhaka, det kunde jag inte göra förut. Hahah ;´)

Jag, Sofia och Matilda

Matilda snygging ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0