Huvudvärk

Uschtviochblää vilken jävla huvudvärk! Imorse mådde jag inte illa alls men efter att ha först åkt buss till tyresö (är åksjuk), sen stått på nån vibrerande maskin inne på team sport och sen åkt buss hem igen så mår jag jävligt illa! Får hoppas att det går över snart. I tyresö så köpte jag ingenitng förutom en chipspåse och en glass ^^ Ungefär det ja har råd med just nu.

Skulle ha tränat senare idag också men såg precis att den var inställd. Det första jag tänkte va YEEEEEES! Haha. Är inte tagg på träning alls ;)

Hittade den här bikinin inne på HM idag och tänkte köpa den men jag var såååå osäker på om den skulle bli genomskinlig eller inte när den blir blöt. Inte så snyggt om man ser två runda inlägg när man badar, haha :) Färgen ser inte ut som den gör på bilden. Jag tycker att den lyser upp lite mer och är liite ljusare. Vilket gör så att man ser brunare ut =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0