Igårdagens x3

Helloo på er! :D Hade tänkt att blogg imorse men tyvärr ställde jag klockan på 07:45 som jag trodde va kvart i sju. Gör alltid det misstaget.. Jaja men då hade jag iaf väääldigt brottom och missade två bussar och därför hann jag inte.

Idag är det looovelyy väder! Älskar verkligen dethär! Tänkte gå ner till sjön och känna på vattnet men jag orkade inte.. Haha känner mig hemsk som sitter inne nu när det är så fint väder. Men jag hade tänkt att fråga typ Izabelle om hon vill gå ut och schteeka i solen lite med mig (a) Annars tar jag med mig lillasyster :)

Glömde lägga ut den här bilden på dagens igår.. Men här har ni den iallafall x3! :D Haha kände att jag förstörde bilden med mina tråkiga och mörka kläder.

Jag: Tröja - Gina, Halsband - Åhlens, Leggings - H&M
Johanna: Kofta - Gina, Skärp - Kappahl, Jeansleggings - Bikbok
Izabelle: Tröja - H&M, Jeans - H&M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0