Internet på min dator vill inte fungera..

Förlååt för att det inte blev någon bloggning igår kväll! Men min dator laggar och jag kommer inte in på internet. Har försökt att fixa det men det går verkligen inte.. Det funkar inte nu heller men nu har jag lånat syrrans dator och kan därför skriva ett inlägg.

Imorse när jag vaknade vid nio så vaknade jag med plopp-papper runt hela mig, smink på, mobilen under min kudde med 8sms. Haha visst verkade jag trött igårkväll? ;) Somnade när jag satt och käkade plopp och vaknade inte äns av alla sms jag fick ^^

Jag ska snart göra mig iordning och sen ska jag åka till Sickla med Sofia och Hanna för att jag ska köpa en bikini. Haha ni vet när jag köpte min mobil och inte hade några pengar kvar sen? Nu har jag helt plötsligt 400spänn! =D



Jag imorse.

Kommentarer
Postat av: olivia

INTE MITT HELLER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-04-10 @ 18:10:38
URL: http://oliviarudens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0