Klipper mig imorgon

Godmorgon sunshines!

Idag känner jag att det kommer bli en liten halvtuff skoldag för mig. Var jävligt lat igår så jag skötte inte mina läxor utan satt framför datorn och laddade ner lite låtar. En så länge så har jag bara 40nånting låtar på min dator :'( Installera min webbkamera ska jag försöka hinna med ikväll också.

Juste, imorgon så ska jag klippa mig. Det kommer inte bli någon skillnad, ska bara klippa topparna och fixa till så att det inte blir så avklippt. Jag har klippt mina toppar själv lite då och då och då klipper jag bara av. Haha. Men nu ska jag packa och sen tar jag mig till bussen som kommer om tio minuter. PUSS!



Kommentarer
Postat av: Yar

Oj! Gud vad ni är likaa! Du och Josefin, lika som bär, säger jag bara ;)

2010-04-22 @ 18:29:04
URL: http://typyaris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0