Kontaktbar igen

Nu är jag haappyy! har köpte en ny mobil nu. Ville egentligen ha den röda men den var slut typ överallt :( Men jag är nöjd ändå! Fast Jossan ska typ få en vivas medans jag får den här.. Fast det blir mer rättvist då eftersom att hon inte har fått en ny mobil på länge och jag fick precis en som jag tappat bort ^^

Nu sitter jag och pillar på min nya mobil och jag älskar knapparna! Sjuukt sköna! Om du ska köpa en ny mobil som inte ska vara så dyr så rekomenderar jag verkligen den här. Dör för knapparna, den har konversationer och facebook, yaaay! :D



Juste, förlåt alla ni som försökte nå mig på mobben igår. Min mobil fungerade inte.. :( Men nu är jag kontaktbar igen!

Kommentarer
Postat av: sara =D / en blogg om allt & lite till

vad är det för modell? :d

2010-04-07 @ 21:04:03
URL: http://baradennaflickan.blogg.se/
Postat av: Cecilia -

Sån där mobil tänkte jag köpa, men hur mycket kostade din ? :D

Kram!

2010-04-07 @ 22:07:55
URL: http://ceciliaasvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0