Lördaaag!

Godmorgon sunshines! :)

Inatt har jag sovit jätte bra och länge. Drömde att jag, Sofia och Hanna var i Grekland på en underbaar öö! Det var underbart! Förutom att jag var den ända som inte blev brun och att jag hade glömt att ta med mig min resväska, haha.

Idag så ska jag vara med Soffis den älsklingen. Idag så hade jag tänk att kameran ska vara med mig så ni kan nog räkna med lite kamerabilder och inte bara webbkamerabilder. Nice huh? =D

Haha jag har visst sovt på handen. Det syns typ inget på bilden men jag har iaf ett hjärta på min vänstra kind;)


Hahahahha damn. Misslyckat bild :)

Kommentarer
Postat av: C E C I L I A ♥

SVAR: Samma här :)

Fast jag har bara haft på mig den en gång, men köpte den ju för inte så länge sen :P



Kram! ♥

2010-04-17 @ 11:43:21
URL: http://ceciliaasvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0