Lördaag

Godmorgon allihopa! :) Jag vaknade lite innan nio och har sovit jätte gott!

Just nu så sitter jag och Sandra här i soffan och leker med lilla Emil, han är såååååå gullig!! Vi håller på att välja någon fin bild till hans dop också. Han ska döpas den 5 juni :) Då är det bara 21 dagar kvar till min födelsedag!

Juste, igår frågade Sandra om jag ville bli gudmor åt lille Emil och sjääälvklaart sa jag JAA direkt! :D Jossan blir gudmor till nästa unge så att det stämmer lite bättre med åldrarna och så.
Hahahha ni skulle ha sett hur förvånad han blev när han såg sig själv i camen! Haha han typ stannade upp med en förvånad blick på datorn och satt så jätte länge, haha :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0