Min klass

Jag älskaaar att min dator är skit snabb som en helt ny datorn men jag haaaaaaaaataaaar att alla mina grejer är borta! :@ Jaja jag kommer nog över det någon gång. Nu gäller det bara att jag inte laddar ner en massa skit på min dator så att jag inte får virus igen..

Idag är det onsdag och det betyder att det är en ganska chill skoldag och att jag har träning efter. Efter skolan så tror jag att det blir plugg med Johanna för det gick inte igår.


Haha eftersom att jag inte har någon webbkamera så blir jag tvungen att ta bilder på facebook. Här har ni iaf min klass som jag står ut med varje morgon.. ;) Haha nejmen jag älskar att gå i samma klass som ganska många i klassen men sammanhållningen är inte bra alls i min klass. Vi är väldigt uppdelade ;) Men ääärsch det är bara ett år kvar med denna klass och ingen idé att byta tycker jag. Tycker att det är onödigt. Jag trivs med de jag umgås med och så har man en maaassaaaa andra kompisar i andra klasser också :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0