Mjukisday today

Lite mat i magen läker alla sår, höhö (a) Nejmen nu är jag pigg och glad igen :D

Efter att ha duschat så satt jag på mig jääätte sköna mjukisar och en sköön t-shirt men nu så ska jag till Max och jag orkar inte byta om. Tror att jag kör på mjukisar idag faktiskt (a) Vi ska ändå bara sitta inne och nångång så får man faktiskt vara lite ful och klä sig mysigt :D



Juste. Ni vet mitt lilla sår på min haka som nu nästan har försvunnit? Jag håller på att få ett likadant mellan min näsa och min mun! Haha jag och finnar går verkligen inte ihop. River bara sönder de så att jag får fula, röda och synliga sår :'(

Kommentarer
Postat av: lejla

nu har jag svarat på era frågor på frågestunden :)

2010-04-09 @ 23:14:38
URL: http://bbaralejla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0