Omringad av röster

Haha nej usch vad det här är obehagligt! Jag vaknade av att det är massa byggare vid mig och borrar och håller på. Sen så inbillade jag mig/halvdrömde jag att de va i mitt hus och jag va ensam. Jag fick paniiiiik och blev aaas rädd! Haha. Men sen så insåg jag att alla var utanför och att jag inte var ensam hemma (som jag är snart).

Men det är fortfarande jätte obehagligt för det är byggställ runt hela mitt hus med en massa gubbar som klättrar runt där och byter ut vårat tak. Fatta hur det känns att vara typ instängd i ett litet hus med nerdragna persienner och sen så hör man röster och buller överallt! Och då menar jag verkligen överallt, blir omringad av röster. Haha det låter inte obehagligt men det är det!

Om jag hinner så bloggar jag med bild innan jag drar till skolan ;) Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0