Slutkörd!

Nu är jag helt sluut! Hade vanlig träning i en och en halvtimme och sen efter att vi har ätit och tränat så blev det orientering i grupper och så skulle vi typ tävla. Jag sprang med Emelie R och vi kom fyra och en sekund efter trean. Jag är så stolt över mig själv efter att ha kämpat mig fram till mål i ca. sju jävla kilometer!

Jag ska alldeles strax duscha och göra mig iordning. Ikväll vet jag inte vad som händer men jag hoppas på något kul. Det är bara tre dagar kvar av lovet nu :'(

Tog tyvärr bara tre bilder och det var när vi satt och åt. Mycket fina!



Kommentarer
Postat av: rozan

SV; okej :D

2010-04-09 @ 16:26:19
URL: http://rozansvardag.blogg.se/
Postat av: soffan

FULASTE BILDERNA JAG SETT !

2010-04-09 @ 16:47:51
Postat av: max och viktor - till er tjänst

mycket vacker soffan!

2010-04-10 @ 02:28:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0