Sorry

Förlååååååååååt för dålig uppdatering! Har verkligen inte haft tid.. :( Igår kväll var jag knappt hemma och idag har jag först varit hos jojo, sen mig en kortis, sen Jossan och hämtade lite grejer, sen Sofias pappa, sen Sofias mamma och nu är vi hos mig. Haha. Ikväll så ska vi nog bara kolla på film ett par tjejer. Har tackat nej till olika saker för vi orkar typ inte göra någonting idag.. Hihi bara mysa och titta på film men det gillas också :)

Webbkameran VÄÄÄGRAAAR att installeras! Damp, bajskoorv... Jaja ni får en bild från femman på Karin, mig och Jossan. HAhahhaha jag skäääms!

Kommentarer
Postat av: Sandra

sv: Tack! =)

2010-04-24 @ 22:43:30
URL: http://ssandrao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0