Stackars foten min....

Tjohoo. Har käkat och tränat lite och ska snart duscha. Jag fick tyvärr avbryta träningen och ringa pappa för att hämta mig. Jag har överansträngt min f.d. stukade fot och har ont som saataaan! Den är helt blå och svullen :'( Nu måste jag hoppa över en träning och en match på onsdag som jag blev typ extra inkallad till och en träning på torsdag.. Jag som skulle börja träna ordentligt nu.. :/ Men i helgen så har min fot förhoppningsvis blivit bättre och då blir det match! :D



På rasten så drog jag, Johanna, Sofia och Louise till centrum och köpte en varsin cola och en massa gott godis och satte oss på en bänk (jag på marken) ute i solen. Det var såå skönt!

 


Kommentarer
Postat av: Johääänzy

mys var det! älskar er flickor <3

2010-04-12 @ 22:06:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0