Tyresö snart

Är på lite bättre humör nu än vad jag var när jag skrev förra inlägget. Snön håller på att smälta och är säkert borta imorgon men kommer säkert att lämna lite spår av sig. Slask. Men så länge snön håller sig borta så blir jag glad!

Snart så ska jag åka till tyresö med Sofia och köpa en present till hennes madre. Då ska jag även passa på att testa en bikini men den kommer jag inte att kunna köpa eftersom att jag bara har lite pengar och de ska jag betala halva min mobil för. Efter att vi har varit i Tyresö så ska jag hem käka, sen träning och sen så har jag bestämt mig för att ha hemmakväll med pappa idag.

Det är bara jag och pappa hemma och jag har varit ute exakt varje kväll och har därför bestämt mig för att stanna hemma med pappa ikväll. Tänkte hyra en film och köpa lite gott åt oss tjockisar också. Låter myspys med en far och dotter kväll B)

Jag blir fin, mycket fin på bild idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0