Väder

Jag hoppas verkligen att dethär fina vädret håller sig kvar ända fram till sommaren! Jag vill inte ha mer kyla, bara värme och tunna kläder, det är lycka. Varje kväll så håller jag tummarna och hoppas, verkligen hoppas på att det ska bli bra väder nästa dag. Imorgon så ska vädret bli helt okej. Varmt men tyvärr inte så mycket sol.. :/


Izabelle om du ser det här: Det kanske, kaaaaanske blir buss till skolan imorgon ifall det är regn och dåligt väder men vi får se då :D

Haha oj, väderinlägg här känner jag.. ;)

Kommentarer
Postat av: izza <3

Okej :P <3

2010-04-15 @ 19:08:20
URL: http://iizabellee.blogg.se/
Postat av: Sandra

CYKLA!!! :)

2010-04-16 @ 12:01:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0