Video

Har kommit hem från sickla och kom hem med ett halsband, underställ, en Sofia och en bikiniöverdel. Skulle köpa underdelen också men jag hade inte råd och så hade jag glömt min kod på kortet (a)

Nu sitter jag iaf här hemma med Sofia. Sandra och lilla Emil är också här ;) Fotar det jag har köpt lite senare idag, pööss!


Gjorde lite småfel på videon men jag orkar inte ändra det (a) Lovar att det blir en myyyycket bättre nästa gång! Första gången jag använde det här programmet jöö ;) Sen så var det massa fler personer jag ville ha med men det fick itne plats :( De får vara med på någon annan istället :D

Kommentarer
Postat av: klojs - en blogg värd att läsa

vilket program?

2010-04-11 @ 18:07:54
URL: http://klojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0