Äckligaste och konstigaste någonsin

Paulinas inlägg:
Den absolut tuffaste trosan som jag någonsin sett är C-string. Dom är så jäkla tuffa, har ett par st hemma som jag fick hem från dalala.se. Såg hur Hugo tittade på dom när dom låg i troslådan och bah ” vad fan är det här? ” jag ” eeh trosor”  ”näme hur sätter man på dom”.. Men det är bara att ”trycka på dom” så funkar det skitlätt!

Det är bra när man festar för oss med kärlekshandtag eller för dom som ogillar troskanten i tighta klänningar short osv.. Den syns knappt. När jag hade på mig dom på en fest var det någon som frågade ” har du inga trosor på dig” haha.. Någon mer än jag som älskar dessa C-sting ?´

Dom finns att köpa här.. http://www.dalala.se/cstring-c-75.html 


Vad tycker ni? Jag tycker att det verkar vidrigt.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Usch!

2010-08-05 @ 21:41:29
URL: http://sandrupp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0