Bilder från grönan

Godmorgon!

Idag blir det nog ingen Ung för mig.. Snart ska jag fixa mig iordning så att jag kan ta mig till Max och Hannah och senare ikväll så har jag och Hannah träning. Ikväll så ska jag sova hos min finfina Elin. Igår var första gången jag va med henne på riktigt länge! Sommaren 2008 tror jag att det var så umgicks vi väldigt mycke.

Höll nästan på att visa er bilderna från grönan så jag gör det nu.


























Orkar inte lägga ut exakt alla men här har ni iallafall ganska många! :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Stooor glass och stooor sockervadd! :)

2010-08-11 @ 17:13:20
URL: http://sandrupp.blogg.se/
Postat av: karin

snela nils ta bort sita bilden!! <3

2010-08-15 @ 17:57:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0