Bio ikväll

Äntligen hemma och äntligen tömt blåsan.. Haha, har inte gått på toa sen innan jag åkte, typ halv elva :O hähä ointressant.

Idag så gick lektionen mycket segare än vad det gjorde igår. Vet inte varför det kändes så :P Men efter så drog jag och Elin (i min "klass") till Globen. Hon behövde nya skor och jag behövde köpa present till Sofia. Om mindre än 50 minuter så ska jag ta en buss in till stan för att kolla på Karate kid. Jag har hört att den ska vara grym men jag får väll veta ikväll. Har inte äns käkat än så jag har lite brottom :P Men vi hörs när jag kommer hem, ciao!


Två bilder tagna på mig igår..
(Fast.. egentligen va det i sexan)


Kommentarer
Postat av: Jossan

Den e SJUUUUUKT BRA!! tycker jag ! <3 Kramiiiss

2010-08-17 @ 20:02:43
URL: http://www.jossan11.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0