Facebook taggar

Hahahahha tidigare idag blev jag taggad på världens fulaste bilder från femman och sexan. Vissa bilder är så fula och roliga så jag inte kan sluta skratta. Tänkte dela med mig med ALLA bilder. Så snäll är jag (;

Jossan, jag och Wille.

Jag och några småbarn.

Snyggaste tjejen någonsin. Vet inte riktigt vad hon heter.



HAHAHHAHAH dehär bilderna på mig och Emely är roligast av alla. Vafan är det för bikinis? Ingen jag har eller äger iallafall. Och kolla våra sääxamamaa rooomppppor. HAHAHHAHAHHAH!

Jätte balla jag, Emely och Katja.

HAHA peaperioderna. Jag, Emely och Katja.

Katja och någon random. Ful va hon iallafall.

Mikaela, Katja och jag.

Småbarnsdisko.

Katja, Mikaela och jag.

Katja, Vendela och jag.

Anouar, Katja, Stivie och jag.

Mikaela, jag och Katja.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha ja även du har varit så liten ;)

2010-08-23 @ 22:18:46
URL: http://sandrupp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0