God morgon!

God morgon, god morgon! Inatt har varit en sådan natt för att vaknar för att det är för varmt, för kallt, för varmt osv.

Igår så vart det inte så mycket uppdatering för först va jag i Sickla och svettades ihjäl med Matilda och Sofia och direkt när vi kom hem så drog vi och badade tills vi skulle äta typ. Sen så åkte vi in till stan så Sofia kunde käka på tacobar och sedan så drog vi till Ung. Det var första kvällen jag va på Ung och tyckte väll att det var helt okej. Gjort roligare och tråkigare saker.

Gårdagens roligaste/irriterande:
Ganska tidigt på kvällen inne på donken:
Jag - Ska jag kissa nu eller senare?
Random1 - Nu!
Jag - ehh?

Senare på kvällen ute nånstans:
Jag - Men jag vill ha en glass nu!!
Random2 - JAG MED!
Jag - Snaaaaark, kan randomfolk sluta svara på det jag säger?!
Random3 -Nej!

Haha och det roliga var att det va heeeeelt olika människor som gjorde detdär. Bara gick förbi och svarade på mina frågor.. Först va det bara irriterande men när den sista som gick förbi och sa "Nej!" så va det lite klockrent och kul. Haha! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0