Graffiti naglar

Godmorgon! Igår natt så somnade jag tidigt med kläder på och utan att borsta tänderna. Hahah. Det är sjuukt hur trött jag blir av skola! Jag brukar alldrig vara trött och somna vid elva tiden i vanliga fall :P

Idag är det skola igen och jag har fortfarande inte fixat lås för pappa glömde köpa det till mig igår -.- Eller isf skulle han åka förbi ett ställe där det fanns men nix. Där hade de inte kodlås och jag SKA ha kodlås, inget annat. Tappar bara bort nycklarna och glömmer de hemma.. Fick betala skolan 100spänn för att ha tappat bort en nyckel också.. :/

Idag ska även jag, Johanna och Sofia träna på våran musikuppvärmning som vi ska göra för heeela skolan innan Ältasjön runt. Lite scarym sådär men det går nog bra. Och sen ska vi knalla ner till IP för träning.

Sofias naglar igår. Det är snyggare i verkligheten, ser mer kladdigt ut på bilden (; Mina naglar var alldeles för korta så det såg skitfult ut... bajs. Men det man ska göra är att man använder sig av ett så kallat graffiti-nagelack. Först målar man den lila färgen över hela nageln, låter det torka i fyra minuter och målar sedan på den vita och då blir det sådär.´

Fínns att köpa på Åhlens.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hehe jag kommer nog bli lika trött när jag börjar jobba. Eller nä, jag kommer vara ännu tröttare för jag har en bebis hemma att ta hand om också :P

2010-08-26 @ 10:12:55
URL: http://sandrupp.blogg.se/
Postat av: amelia

Hur mycket kostar det? :)

2010-08-26 @ 17:25:36
URL: http://alexanderssonamelia.blogg.se/
Postat av: Elin

Hej du, jag rensade bland mina gamla Julia tidningar, & så såg jag en tjej på ett omslag som jag tyckte liknade dig. jag lsog upp tidningen & kollade vad hon hette & hon hette Emelie! ÄR de du på det omslaget? :) du hade en blå t-shirt med stjärnor tror jag :)& on hade även en sån där liten guldsak på en tand som du har.. det var ungefär i slutet av 2008... så min stora fråga är, var det du?:D

de måste ju vara du,haha:D

du va iaf söt där med :)

2010-08-26 @ 19:40:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0