Hellas idag

Sorry för dålig uppdatering idag igen.. Men jag måste bara börja inlägget med en fråga.. Är det någon som har länkat mig eller nånting för jag fick helt plötsligt lite fler besökare än vanligtvis trotts dålig uppdatering? Okej, tror inte att någon har gjort det men det är lite kul att statistiken ibland heltplötsligt går i en spikrak kurva uppåt (;

Ikväll så har jag iaf haft en riktigt bra dag. Först så åkte jag och mötte mamma och vi hade det jätte skoj och mysigt, orkar inte skriva allt vi gjort. Inlägget blir så långt dåå(A) Sen när jag kom hem så blev det raka vägen till konsum för att möta upp Sofia, Olivia, Hanna, Johanna och Karin som vi mötte på bussen sen. Då köpte vi lite gottigott och tändvätska och åkte till hellas. Först gjorde vi upp en egen brasa och sen så hoppade vissa i vattnet och badade. Medans drog jag och Karin till andra sidan skogen för att kolla vilka som va där och sen så började vi prata med de och de prata med oss och vi skrattade ihop osv. Haha lite kul och wierd eftersom att vi aldrig hade träffat de förut (a) Men då bestämde vi iaf oss för att slås ihop så vi gick och hämtade de andra tjejerna som badade :) Sen satt alla vi där vid en brasa och musik och lite senare va det bara jag, Johanna, Hanna, Karin, Rosa och Louisa kvar. Det var då det va som mysigast :)

Herre vad långt inlägget blev.. :P Men nu sitter jag iaf hemma och kliar på alla myggbett som sitter lite överallt. Ansiktet, rumpan, benen, huvudet och händer. Imorgon så blir det piknick (stavas det så?) på dagen och senare på kvällen evt jag inte.


Snygg chey på tåget påväg hem från Umeå.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Låter som en jättemysig kväll! :)

2010-08-07 @ 11:17:52
URL: http://sandrupp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0