Hemma

Nu är jag hemma från en av mina roligaste och bästa dagar under min livstid. Fyfan vad kul vi har haft det! Vi kom tid vid halv två och trodde aldrig att vi skulle orka vara där till tio men vi ville vara där längre, mycke längre, men vi kunde inte eftersom att det stängde då :'( Jag är riktigt stolt över mig själv som åkte allting och inte bangade på nått. INTE ÄNNS SPÖKHUSET! Men jag va riktigt jäkla nära asså..

Idag så blev jag och Karin av med flest pengar. F to the ETTOS! Haha. Vi käkade jätte mycket när vi va där. Till lunch käkade jag pommes, efter en stund käkade jag och karin sockervadd (säg: jag vill ha en riktigt stor sockervadd.. en sån som på bilden! vi vill ju inte bli lurade av en bildd.. Så kan jag lova er att ni kommer få en riktigt stor sockervadd!!), direkt efter tog vi en varsin mjukglass och under dagen köpte jag 3 godisremmar. Sen när klockan va tio och vi va tvugna att dra så satte vi oss på donken och käkade en jätte sen middag. Sen tog alla förutom jag och karin elva bussen hem. Då passade jag och Karin på att käka lite mer och sen när vi kommit ner till busshållsplatsen i slussen och det va sju minuter kvar tills bussen skulle gå så kubbade vi upp till donken för att köpa en varsin glass. Min glass smakade bajs, hon gav mig fel sås :'''''(

Det är så synd för när jag har haft sånahär roliga dagar och jag vill berätta alla händelser i varje liten detalj så går det inte. För bra för att beskriva liksom men det är de händelserna jag vill dela med mig me.. Jaja. :P

Kommentarer
Postat av: Sandra

Låter verkligen som en toppendag! :) avis

2010-08-09 @ 22:11:34
URL: http://sandrupp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0