Hemma från ung

Hej!

Förlåt för bad-update men jag har inte varit hemma först nu. Som sagt så va vi på UNG 08 och man träffade massa människor där. Förutom att man träffade massa folk man inte träffat på länge så va det ganska tråkigt. Visst hade jag kul med de jag va med med själva ung va inte så kul. Mara massa småtjejer som sprang runt med big mämä hair och tuuusen lager smink. Det värsta va att de va 12 år och rökte :'''( Tycker att sådant är HEMSKT. Man ska inte tänka på att sminka sig så mycket då och verkligen inte röka. Okej det är dumt att röka överhuvudtaget men de va typ TOLV!?!?! Jaja.

Sen så skulle vi käka middag där också men istället så drog vi hem till Elin vid sju och grillade med massa trevligt folk. Anledningen till att vi käkade ihop va för att Karin fyllde år :D Sjöng för henne på 00-slaget och ikväll också. Påvägen hem från Ung så sprang jag in på Bik Bok för att köpa en tjocktröja också, ni får se den sen. Det blir nog sista shoppingen för mig på ett tag. Har gjort av med 2000 spänn på de senaste dagarna då jag shoppat, gått på grönan och käkat ute :'(

Haha blev taggad på en bild på facebook.. Sur eller vad? Haha nee men jag va faktiskt glad, det va vår första match och vi vann den men jag kunde knappt andas så mycket jag hade sprungit :)

Juste, glömde att säga att jag hade jätte brottom till bussen så jag glömde kameran.. Men jag ska dit flera gånger så då kommer kameran med!

Kommentarer
Postat av: rozan

Var som sagt också på ung och såg massa små röka, jag blev mest arg för dom lekte så jävla mycket :S

2010-08-11 @ 00:57:44
URL: http://rozansvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0