Hemma

Hej på er! Jag har haft det riktigt jäkla bra i Umeå! Fotbollen gick rätt bra, båda våra lag kom till a-slutspel och åkte ut i kvartsfinalen. Mitt lag va obesegrade och vunnit alla matcher tills kvartsfinalen då vi förlorade men vi var riktigt nöjda iaf! Vi bodde på ett vandrahem som låg typ mitt i stan och hade nära till en massa butiker så liiiite shopping hade jag tid för :D Fast vi hade det lite långt till skolan där vi åt och alla bussarna gick. De hade även en invigning som vi gick på men vi fattade ingenting. Vi hade planerat värsta entrén men visste inte om man skulle göra den när vi gick in eller om alla lagen skulle göra det senare så vi gick bara. Men senare så började de sjunga på scenen osv. så hela laget bildade en stor ring och sjöng och dansade och sen kom det en massa randoms in i mitten. Typ. Men det va skit kul! :D Discot var också skit kul men jag kan nog inte beskriva det så mycket mer än trångt och en jäkla massa svett!

Alla dessa dagar har varit så roliga och underbara så de går inte att beskriva. Skulle gärna vilja skriva ALLT som hände osv men det blir alldeles för mycket.. Nu är jag iaf hemma, ont i halsen efter att ha skrikit så mycket och liite snorig efter att ha frysit heela natten på nattåget. Kom hem vid sju men jag käkade lite, la mig i sängen och råkade somna direkt, hähä.

Bilder från Umeå kommer senare. Måste käka först! :D

Första dagen


Kommentarer
Postat av: amelia

jaha okej, aja jag brukar ju inte lägga upp massa bilder på mig på bloggen, så det är nog inte många som känner igen mig, men :)

2010-08-02 @ 14:47:38
URL: http://alexanderssonamelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0