Hemmakväll

Ikväll blir jag hemma, jag orkar typ inte göra nånting särskilt :P På inägnade körningen så gick det jätte bra och det va skiiit kul! Fick köra runt en massa med poppen i "korsningar", mellan koner osv. Sen så kom Jossan och pappa och hämtade mig och då drog vi och käkade på restaurang. Thaimat vid globen blev det, guuuuuuuud så gott det va!! Sen fick jag skjuts ner till konsum för att jag skulle möta de andra för att dra till Ulvan vilket va lite onödigt. Jag mötte de andra men bestämde mig sedan för att dra hem, höhö :P

Jag HATAR när restauranger tar (som i det här läget) 150 spänn för mat och snålar som fan med ris.. Men jaja, tur för de att de lagar en sådan himelsk mat! (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0