"Hjälp!"

Jag ska nog stänga av datorn, lägga mig i sängen och plugga lite inför provet (mopedkörkort). Känns som att det är lite dags nu, boken är ju skit fet tycker jag! Men först tänkte jag bara skriva lite om min korta kväll. Först så skulle jag, Sofia, Olivia och Matilda dra till Strålan för att bada (ja vi är galna) men när vi hade gått hela vägen och en bra bit in i skogen så vågade vi inte, det va för läskigt så vi drog tillbaka. När vi skulle hem så säger Olivia "KOLLA DET STÅR HJÄLP!" och pekar fort på himlen. Och då kollade jag fortsom fan och det stod tamejfan Hjälp!. Det suddades ut ganska fort men Sofia och Matilda såg när det nästan va borta. Sofia sa typ att det såg ut som att det stog något annat, typ Hjäpl eller något men sen så kollade vi jätte noga och då kunde man faktiskt se att det va ett lite utsuddat "hjälp!". Tro vad ni vill, jag skulle inte heller tro på om någon skrev såhär på sin blogg eller det var bara inbillning men nix. Vi var HELT säkra på att det stog Hjälp! Med tunna, tunna moln.

HAHAHA ungefär såhär såg det ut bara det att det va lite mer skrivstil och lite mindre.. :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud vad läskigt! :o

2010-08-21 @ 08:11:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0