HOST HOST HOOOOST

Usch vilken hosta jag lider av just nu.. Känns som att jag ska hosta upp hela lungan :P Men iaf. Sen senaste inlägget så drog jag ner och kollade på min träning. Va inte där så jätte länge men det va så sköönt att få lite frisk luft. Och nu ikväll så har jag och Olivia varit hos mig och kollat på The Notebook. En av de bästa filmerna som finns. Alla ni som inte har sett den MÅSTE ta er tid och se den, det är värt de! Och sen så blev jag riktigt jäkla glad n'är jag såg att jag kunde koppla i min USB i tvn så att jag kunde kolla på massa filmer på stora tvn (the notebook idag dåra) och även lyssna på musik! Hur najs låter inte det att dunka musik där nere med alla mina låtar och då kan man ju även sitta ute på baksidan och tyyp.. grilla..? :)

Ska lägga mig om ett tag. Har känts skönt att lägga mig tidigt dessa dagar då jag har varit förkyld. Känner mig så utvilad sen när jag vaknar och imorgon så har jag bestämt att jag ska vara helt frisk! Eller nästan dåra.. men iaf så att jag orkar ta mig ut :D

<3333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0