Hösten är snart här

Sommaren är snart slut och det är dags att fylla på garderoben med lite varmare höstkläder. Nästa gång jag shoppar så är det jag behöver jeans, koftor, tjocktröjor, boots, halsduk/sjal & mössa. Det känns hemskt att redan behöva shoppa inför hösten när man knappt hunnit shoppa sommarkläder.. Den här sommaren har varit extra kort, håller ni inte med mig? Hoppas vi får några soliga dagar till iaf!

Hittat ett par snygga boots som (eller ett par liknande) ska köpas inför hösten:
Midcut boot

Kommentarer
Postat av: j ♥

♥ Hejsan ♥



Vill absolut inte låta som någon "Hej-kolla-min-blogg-jag-är-bäst"



Utan allt jag vill är att be dig kika in på Rean i min bloppis, har 50% rabatt på hundratals prylar ! =)



sjukt låga priser, o alla älskar väl REA?! ;-)



KRAM ♥



http://enbbloppis.blogg.se/

2010-08-04 @ 20:33:00
URL: http://enbbloppis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0