Knappar på ryggen (y)

Kom hem för en stund sen och åh vad mysigt det är med picknick! Något som måste göras oftare, mycket oftare. Synd bara att hösten är påväg.. Jag, Olivia och Sofia missade en jäkla massa bussar när vi skulle dit bara för att vi höll på med våran sallad som tog evigheter kändes det som. Men det var det faktiskt värt så god som den var! När vi kände oss klara på humlegården så drog vi vidare in till TC och shoppade och tittade runt lite. Efter idag har jag blivit en Ipod (gick sönder idag..) och 99kr fattigare. Visar vad jag köpte senare (;



Jag fastnade inte på bild och tröjan fastnade lite på rumpan, hehe. Men jaja. Tröjan är från Bikbok (vet inte om den säljs längre) och klockan är från Jet set.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0