Kort om teoripasset och kräftskivan

Kom hem från teoripasset för en stund sen. Det va helt okej, höll på att somna under genomgången men vi fick rast varje timme så då var det skönt att ta en promenix till kiosken vid Globen och köpa något smarrigt till nästa lektion. Vad jag tyckte om "klassen".. Den va helt okej. Lite tråkiga männisskor förutom typ två. Ingen kände ingen, alla va tysta. Snackade bara med två trevliga tjejer som jag sedan tog sällskap med när vi skulle hem sen.

Kräftskivan igår vart lyckad. Först satt vi tjejer och käkade kräftor och vissa pizza och hade det kul. Senare på kvällen som kom typ Wille, Max, Adam och Martin :P Men när klockan började bli mycket och jag och Sofia kände oss trötta och orkade inte riktigt vara kvar så drog vi hem till mig och sov här.

HAHAA jag älskar den här bilden. Jag, Sara, Liza, Linny och Emma körde en lek då man skulle skicka runt kortet. Först skulle man blåsa ut och sen in när man tog kortet och alla vi lät som dammsugare haha. Och på bilden ser man hur Sara och Linny blåser ut och när jag och Emma skickar vidare.


Kommentarer
Postat av: Bell

Gud roligt!!!!kan inte du lägga upp fler bilder på gårdagen?:)

2010-08-16 @ 17:17:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0