Magtröja och spetstopp, hiss eller diss?



Har ni haft samma problem som jag som inte riktigt vågat bära magtröja eller spetstop då det känns naket och en aning utmanande? Jag har alltid velat bära det, gjort det någon enstaka gång men jag vill använda dessa plagg oftare! Då kom jag med idén att bära de tillsammans, riktigt snyggt faktiskt. Det känns inte lika naket och så kan man ha på sig det till både fest och vardags. Bara att pimpa upp med lite smycken till fest (;

Nu ger inte kameran rättvisa men det är till och med snyggare i verkligheten så testa ni som tycker att det verkar vara något. Pröva även med en långärmad spetströja om du har! Sen så har ju alla sin egen åsikt och ingens åsikt är fel. Men vad tycker du? Langar du hissen eller dissen?

Kommentarer
Postat av: mathilda ♥

hiss verkligen! vad smart du är! :D

2010-08-08 @ 14:00:57
URL: http://sjondinen.blogg.se/
Postat av: Clara :)

HISSHISSHISS! riktigt snyggt!

2010-08-08 @ 16:35:04
URL: http://pearl.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0