♥mat

Idag hade vi klassens dag. De flesta åkte iväg och bowlade osv. men eftersom att vi sparar våra pengar så var vi i skolan och gjorde absolut ingenting. Höll på att dö av tråkighet men vi fick en lång lunchrast iallafall! (: Då fick jag för första gången pröva på den nya kockens mat och gud vad den var goood! Brukar inte gilla korvstroganoff i vanligafall men den här va god asså. Hoppas skolmaten är lika god i fortsättningen. Det bästa med dagens lunch var att de serverade melonbitar. ÅH HELVETE VAD GODA DE VA! Jag har aldrig varit kär i nånting inom skolan förut, särskilt inte maten. Vann även en "lördag-godispåse" på en tipsrunda idag och ikväll ska jag käka kräftor. Kan ni gissa om jag och min mage är glada?! MAAAAT♥



HAHAHHA ett inlägg om mat?! :') knaaas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0