Sista fria dagen

Godmorgon! Idag är det den 22a Augusti, alltså Söndag, en dag kvar till måndag, en dag kvar till skolan.. Känns så jäkla triiist. Känns lite konstigt att jag ska börja i nian också.. började precis i åttan hallå? haha :D Men det känns skönt att ha kämpät igenom och klarat av åttan. Nu i nian kommer jag nog vara mer seriös när det gäller skolan men jag tror inte att det kommer att vara lika jobbigt som åttan var.

Men tråkigast av allt är att vi inte får helg varje dag, slappa varje dag, göra roliga saker varje dag. Nu måste man vänta till varje helg och då har man bara fredag och lördag på sig..

Idag så kanske vi ska på ett-årskalas hos Sandras kompis. Senare kanske jag ska åka in till sickla med pappa och köpa lite skolsaker. Dvs, skrivblock, MASSA pennor, stifft, kanske en kalender osv. Nu ska jag gå och tömma blåsan, höhö. Ha en bra sista dag innan skolan börjar ni som inte har börjat än! (;

Kommentarer
Postat av: Arimerete

Great work,webmaster,nice design!

2011-03-14 @ 11:20:40
URL: http://arimerete.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0