Skola om dem dagar..

Godmorgon! Usch vad jag hatar att vakna fast jag är jätte trött men kan inte somna om..

Idag så ska jag nog åka in till Forum och köpa en present till Sofia som fyller 15år idag!! Och senare kanske jag ska hem till Vendela och senare ikväll ska jag på träning.

Det ända jag har tänkt på de senaste dagarna är att skolan börjar snart. Skolan, plugget. Plugga. Jag vill verkligen inte, mår inte bra av att skolan börjar snart haha. Tänk att sitta på en lektion, lyssna, jobba och kämpa med att hålla ögonen uppe. Tänk att komma hem varje dag med att behöva plugga. Tänk på de många dagar som är så stressiga att man bryter upp. Usch nej, jag vill verkligen inte..


Veckans drog. Har lyssnat på den typ hela veckan (: 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Skitbra låt!

2010-08-18 @ 22:01:06
URL: http://sandrupp.blogg.se/
Postat av: Olaftiril

I recomend this site

2011-04-06 @ 16:49:34
URL: http://olaftiril.blognext.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0