The voice ikväll

Shit vilket bra väder det är ute! Nu är jag iallafall hemma från Sickla strand och nyduschad. Det va helt okej där, bara det att det är en jäkla massa folk där! Det fanns inte en enda liten fläck kvar till oss på stranden så vi fick sätta oss vid gräsmattan istället, hehe.

Ikväll blir det The voice. Jag va riktigt osäker på om jag skulle gå ett tag efter det som hände när jag va där förra gången när tårgasen slängdes ut bland oss som stod nära scenen. Jag har ingen lust att tappa andan, bli yr, inte höra nånting och tro att jag ska dö. Hähä. Men det händer nog inte något sådant idag hoppas jag (PEPPAR, PEPPAR!!!!). Nu ska jag klä på mig och sedan läsa på lite inför moppekursen som börjar på måndag. PUSS!
'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0