Topless bad

Tänkte lägga ut bilder på dagens outfit men Jossan har sprungit iväg med kameran :( Jaja. Då kan jag berätta lite mer om kvällen hittills istället. Sen senaste inlägget så har jag, Olivia, Sofia och Johanna åkt ut med kajaken. Vi åkte ut till en brygga mitt ute i ingenstans och badade topless. Det var så skönt, kände sig fri trotts att skolan har börjat hihi. Nu har alla dragit hem för att käka och efter det ska vi ner till IP och kolla på match.

Som alla ni vet så började jag skolan idag. Det kändes surt trotts att det bara va i en halvtimme och vet ni varför? Jo. För att vi har fått de sämsta skåpen och säkert skolan sämsta schema också. Vårat förra ägde, det här suger.. Vi slutar sent varje dag och har inte alls lika många sovmornar som förra året :P


Såhär snygg är jag just nu..


Kommentarer
Postat av: roya

Anmäll dig gärna till "VECKANS BLOGG"

www.rroyas.blogg.se :)

2010-08-23 @ 18:17:39
URL: http://rroyas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0