Trööött

Åh herregud vad trött jag är.. Trött för att jag har sovit dåligt, gått upp tidigt, suttit på en stol och lyssnat på någon annans prat och för att jag precis har tränat. Tänkte ha lite filmkväll men jag har typ inga bra filmer.. Jaja, jag får se hur det blir med det..

Bilder från Sickla strand i förrgår:








Jag hoppas, verkligen hoppas på att vi kan få sånna här varma och sköna sommardagar innan vi börjar skolan. Det är en vecka kvar av mitt lov och snälla om det finns någon som styr vädret, låt oss få bra väder sista veckan!

Kommentarer
Postat av: Bloggarmaja

härliga bilder :)

2010-08-16 @ 22:53:25
URL: http://bloggarmaja.webblogg.se/
Postat av: Anonym

när kommer outfiten? :)

2010-08-17 @ 12:51:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0