Ut och köra i trafiken idag

Idag så ska jag ut och köra i trafiken med moppen. Jag känner mig inte redo för det än eftersom att det gäller att göra rätt, kolla på skyltar och jag kan typ inte en enda osv. Men jag ska göra mitt bästa. Jag kommer ha en liten snäcka som det kallas på örat och då kommer de snacka med mig genom den, haha.

Senare blir det match mot Bele! Ska bli en nervös dag känns det som.. Haha. Det värsta är att jag inte riktigt är på topp, känns som att jag börjar bli förkyld men jag vet inte. Efter matchen blir det antingen tjejmiddag eller så ska jag åka till Sandra. Jag vet inte än. Nu måste jag fixa det sista, ciaoo!


Idag blire varma och sköna myskläder som gäller.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Klart du ska komma till mig! Tjejerna träffar du ju jämt :P

2010-08-21 @ 10:46:38
URL: http://sandrupp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0